joi, 31 iulie 2008

Am recuperat ingerasii :)



Ieri am reusit dupa muulta vreme sa-mi recuperez lucrarile cu ingerasi. Le-am dus acum mai bine de un an unei galerii spre expunere , dar intre timp galeria s-a desfiintat iar lucrarile au zacut intr-un aparatament pe Calea Victoriei.

Ingeri de Lumina
(desen, creioane acuarelate pe hartie)

Mi-a luat ceva timp sa le gasesc si doream mult sa le recuperez mai ales ca ingerasii erau din lucrarile mele de suflet care au ramas "in familie":)Stiti voi ca "Ingerii de lumina"mi-au fost inspirati momentul in care am nascut gemenutele mele dragi.

Ingeri de intuneric
(desen, creioane acuarelate pe hartie)

Am reusit sa-mi iau inapoi si seria de lucrari inspirate din vietuitorele recifurilor de corali. Aceste lucrari sunt atat de vechi...de pe vremea anului intai la Facultatea de Arte:) Amintiri frumoase, puternice...

Lucrari in tehnica mixta
dimensiuni-70/70 cm




Sunt foarte bucuroasa ca am reusit sa le iau inapoi , motiv pentru care ma simt exact ca acum doua sapatamani cand am zburat cu motodeltaplanul:) E o senzatie unica...dar despre zbor o sa va scriu alta data pentru ca acum ma grabesc sa fug la lucru...

"Frumosii mei vecini"- (din recifurile de corali)
desen , crein pe hartie, dimensiune 90/100 cm


PS.Ieri au venit cei de la Casa Lux si au fotografiat doua camere de copii...urmeaza sa aparem in revista :)
Cu drag, Daiana

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur tare mult pentru tine Daianule si doresc ca ceea ce creezi tu, frumos si deosebit, sa-ti aduca multe satisfactii si impliniri.
Am lipsit timp de pe blog-ul tau pentru ca nu am mai avut net, dar am revenit :) si m-au impresionat si emotionat multe din "post-urile" tale..sii..Oricum pe parcurs ce citeam simteam tot mai tare dorinta sa ne vedem...si sper sa ne vedem in curand (cred ca ar cam fi timpul :))..Ar mai fi de scris, dar nu prea e loc..
Mie dor de tine si pana o sa ne vedem tot o sa te mai citesc :)
Pupici multi.
Gabica.

ZeList