luni, 14 iulie 2008

Alice in tara minunilor

Astazi am sa postez cateva imagini cu decorurile care le-am pictat impreuna cu Arthur pentru piesa "Alice in tara minunilor" ,scenografia Cristina Barbu. Andrei Prundurel si Catalin Mihai s-au ocupat de realizarea decorurilor , iar eu , de pictura.A fost o experienta frumosa care m-a purtat intr-o lume de poveste.
Pozele nu sunt prea grozave calitativ. Sunt facute in timpul lucrului in atelier si la repetitii. (Daca doriti sa vedeti mai multe imagini va puteti uita aici.)












Din pacate piesa mi s-a parut slaba, sunt critica avand in vedere ca am absolvit regie si sunt iubitoare de povesti. Parerea mea e ca greul piesei l-a dus scenografa. In viziunea mea , ea a fost adevaratul "regizor" . S-a luptat sa scoata ceva cat de cat decent dintr-o adaptare dramatica foarte slaba (pentru ca mie una, regizoarea a fost acolo doar formal - imi cer scuze daca gresesc cumva)...O adaptare care nici nu stiu sincer de ce se numea Alice...A fost foarte departe de povestea bine cunoscuta de noi toti.Pacat...Putea sa fi fost cu totul altfel. Cel putin asa am perceput eu lucrurile cand am vazut cum se desfasurau repetitiile. Voi ati vazut piesa? Ce parere aveti?
Pupici, Daiana

Niciun comentariu:

ZeList