luni, 7 iulie 2008

Artificii, Best Fest si Vacanta!!!

Manu Chao
Ultimele doua zile au fost minunate...Am fost cu Andiusa, Mara si Sara sa vada artificiile din parcul Tineretului(a fost ultima zi a unui concurs pirotehnic) Pentru ca din parc nu se vedeau prea bine artificiile, Andrei a avut stralucita idee sa ne urce pe un bloc, in imediata vecinatate a a spectacolului. A fost o seara de neuitat... cu cer instelat , cu vant cadut de vara, cu fetitele noaste care dansau de mama focului pe muzica Loredanei Groza, cu masa de seara gen picnic - dar la inaltime, cu artificii spectaculoase si nemaivazute pana acum , care umpleau cerul, cu imbratisari si bucuria de a ne regasi, de a fi noi , toti patru Prundurici, doi mari si doua mici...Noi patru imbratisandu-ne sub artificii, singuri singurei aproape de cer, in noapte. Nu am cum sa va descriu sentimentul...Fetitele cu siguranta nu vor uita seara asta de vis.(deja au patru ani si jumatate , inteleg foarte bine tot ce se intampla in jurul lor.)
Ieri seara am fost cu Dusa si cu prietenii nostri buni la concert. Manu Chao-au fost absolut senzationali-atmosfera extraordinara!!!Grozavi!...Iar apoi la Silent Disco... foarte fain . Ieri am cantat , am dansat si am urlat din toate puterile.Stiti si voi cat de minunat este sa fii inconjurat de prieteni dragi si sa te poti bucura impreuna cu ei.Ne-am eliberat de toate stressurile si framantarile. Ma gandesc ce frumos ar fi sa le luam anul viitor si pe fetitele noastre la Best Fest.Oare vor fi suficient de mari incat sa vina cu noi?
Ultimele doua seri au fost o oaza de bucurie, dezlantuire si regasire in viata noastra. Iar azi...Plecam in vacanta!!! La mare evident! Va scriu cand ma intorc.Sunt atat de entuziasmata! Pana atunci ii las pe "ingerii mei de lumina "sa aiba grija de voi. :)



Grafica aceasta mi-a fost inspirata de momentul in care gemenutele noastre au venit pe lume, si ne-au umplut viata. Cu dragoste, implinire, cu tot ce-i mai bun, dar mai ales cu lumina. Va imbratisez si va multumesc tuturor celor care sunteti aproape de mine , Daiana

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce rau imi pare ca nu am ajuns la Manu Chao :( Am fost insa la Alanis Morisette - foarte fain concertul si nota 10 pentru organizare. Primul concert din Romania la care nu stau la coada la intrare, nu stau la coada pentru bere, suc sau mancare.

Vacanta placuta!!

ZeList