duminică, 13 iulie 2008

13-de doua ori special


Azi a fost o zi cu totul speciala in viata mea.
In primul rand astazi a fost Sfanta Sara in calendarul ortodox, asa ca am luat bunatati si i-am cantat"La multi ani!" Sarutei noastre in curte la Tataia Balalaia (strabunicul) si la Bunica Lilica. Sara a fost foarte fericita si ne-a spus "Mami, multumesc, imi place de ziua mea."Maruta, ne-a rugat sa-i cantam si ei o data "multi ani traiasca"si acum asteapta nerabdatoare sa fie si ziua numelui ei (15 august) A fost un mini party grozav la piscina in curtea bunicilor. Fetitele s-au balacit, au ras si s-au bucurat de soare si apa impreuna cu o prietena de-a lor pana seara tarziu.Sara s-a simtit foarte importanta pentru ca s-au perindat pe la noi o multime de musafiri dragi veniti in Ploiesti la cununia unor prieteni buni de-ai nostri. Cu o seara inainte am fost la Bianca si Mihai, iar fetitele au fost impresionate de prima cununie la care au participat... si cel mai incantate au fost de faptul ca "mami,ai vazut, mireasa era in roz :)" (intr-adevar , Bianca era in roz, arata excelent - doar ca nu era mireasa, acum a fost doar cununia civila iar nunta va fi exact peste un an:) In fine, revin la ziua Sarutei, a fost o zi animata cu multi prieteni dragi asa ca nu am putut decat sa ma bucur , sa admir cat de mari sunt gemenutele noastre(4,9ani) si mi-am adus aminte cat de mici erau cand le-am nascut. Intorsi la Bucuresti seara tarziu,dupa ce puiutele au adormit, am luat la rasfoit albumele cu fotografii.




Si ziua de azi a fost de doua ori speciala , pentru ca am revazut-o pe mama de care imi era atat de dor.Azi s-au implinit 20 de ani de cand a plecat dincolo.Ma uit la fotografiile ei si imi amintesc cat era de tanara si plina de viata, de vesela si luptatoare. Ma gandesc ca trebuie sa ne bucuram mai mult unii de altii , de iubire, de copii si prieteni, de familie, de viata. Ma gandesc ca trebuie sa invatam sa fim mai buni , mai blanzi si ca trebuie sa spunem mai des "te iubesc"... sa fie mai putin necesar "iarta-ma" dar sa-l spunem daca gresim. Trebuie...Trebuie sa ne bucuram de fiecare secunda.
"...Sa poti sa crezi cand altii te insala
Sa te ridici cand altii te doboara
Sa poti pastra ce altii vor s-alunge
Sa razi chiar si cand inima iti plange
Si cald sa fii chiar daca afara ninge
Aceasta este ARTA DE-A INVINGE!"
(Kilpling)
"Esti Invingator, cand stii ce vrei
Esti stapan pe drumul zilelor,
Esti invingator si gasesti puteri
In dorinta ta de-a castiga.
Esti invingator si vei fi mereu
Daca stii sa crezi in visul tau!"
(Astea sunt randurile care le-a lasat mama pentru ziua in care a plecat de langa noi) Cu gandul la ea, cu mult dor si dragoste in suflet, cu gandul si speranta ca vom stii cu totii sa ne pretuim mai mult parintii si oamenii dragi de langa noi...Ruga pentru parinti
Va imbratisez cu drag, Daiana
Ps. "Capul de copil"si "Femeia" sunt modelate din lut acum muulti ani dar aveam o stare similara cu cea de-acum:)

Niciun comentariu:

ZeList