marți, 22 aprilie 2008

Camere copii - camera Mara - Inainte si Dupa


Camera Marei (8 ani) era la fel de alba si goala ca si a fratiorului ei , Radu (Ben10). Totusi , pentru aceasta camera Miki avea deja cateva piese de mobilier mai vechi. Asa ca am incercat sa le dam un aer proaspat si o atmosfera potrivita cu fetele WITCH, personajele favorite ale Marei. Lucrul a inceput , evident cu schimbarea culorii peretilor, care au capatat nuantele florilor de liliac. Pentru ca doream un aer modern dar in acelasi timp romantic , am imbogatit patul cu un baldachin.(- o piesa foarte indragita de fetitele visatoare...) Norocul a fost ca Miki a gasit unul violet care se potrivea perfect viitoarei camere. Acum doream ca si mobilierul sa arate mai special , asa ca am decis sa-i dau si acestuia o imagine noua , in nuantele deja stabilite. Dupa ce m-am apucat de treaba...a iesit cam ce veti vedea in imaginile urmatoare.

Dulapul vechi

Dulapul nou :)


Ladita de jucarii...


Ladita noua :)


Patul vechi, pe care deja il animasem cu baldachinul violet:)


Patul nou:)


Lampa cu picior era o lampa veche din metal visinu , cu aplicatii aurii, careia Miki nu-i gasea locul potrivit in casa. Asa ca am vopsit-o in nuanta peretilor si i-am atasat niste fluturasi...


Cam atat pentru azi... Maine voi posta imagini cu modul in care arata acum, cand e deja locuita, camera Marei.
Pe maine! :)


Niciun comentariu:

ZeList