luni, 21 aprilie 2008

Camere copii - camera Radu ( Ben 10 )


...Miki , m-a rugat sa-i amenajam baietelul ei un spatiu in care sa se simta confortabil. Am fost sa vad locul cu pricina si am descoperit ca era vorba de o camera micuta , goala, varuita in alb, intr-un apartament nou,de bloc.
Radu (4 ani) vroia neaparat ca pe unul din pereti sa fie pictat "Ben 10" -personajul lui favorit. Miki, mama, dorea sa facem in asa fel incat sa intre doua paturi si celelate lucruri necesare intr-o camera de copil...Iar eu...eu doream in primul rand sa vad peretii ceva mai colorati:)
...Trebuia sa gasesc solutii...Peretii au primit o noua culoare si un personaj...Am realizat un pat suprapus, si scara acestuia am gandit-o ca un dulapior util. Incet, incet camera lui Radu a prins viata. Mai e cate ceva de facut dar e gata in proportie de 90 la suta... In acest moment arata asa cum veti vedea in imagini.
La final , va mai contine o biblioteca, prinsa intre cele doua picioare ale patului. Voi mai atasa o imagine atunci cand totul va fi gata...:)









Niciun comentariu:

ZeList