marți, 29 aprilie 2008

Ce-au mai facut Mara si Sara - oua de Pasti

Hristos a-nviat!
Aseara ne-am intors de la Ploiesti unde , am petrecut impreuna cu familia sarbatorile de Pasti. Inainte de plecare am vopsit oua. Saratica, Maruntica, mami Daiana si Mara-fetita lui Miki- prietena mea. A fost o seara foarte placuta.Evident ca postez aici poze cu ousoarele speciale la care fetitele au muncit cu drag. In prima imagine sunt ouale pictate de Mara (8 ani-fetita lui Miki) cu putin ajutor de-al meu. :)


In imaginea urmatoare este un ousor facut de Sara mea , singura, singurica. (4, 6 ani)

...urmeaza o colaborare a fetitelor mele Mara si Sara :)

Ousor "pictat" de Mara mea , singurica :)

Urmeaza ce au ales Mara si Sara sa luam la Lilica-Bunica pentru masa de Pasti.

Inchei cu imaginea a ceea ce au facut fetitele mele cu putin ajutor de la mami :)

Va imbratisez cu drag si sper ca ati avut sarbatori incarcate de bunatati si cadouri de la iepuras.

Niciun comentariu:

ZeList