vineri, 27 martie 2009

Gargarite si fluturi albastri sau gresie si fainta



M-am aplecat
peste galeata cu apa
si m-am vazut bine:
Eram un baietel de apa.
Mi-am ridicat ochii
spre cer
si eram randunica.
Zburam.
Pe o frunza
ma incalzeam la soare si eram gargarita
cu multe buline.
in cate oglinzi te poti privi!
Care dintre ele
o fi mai adevarata?
Linistea Cri - Oglinzi de Lucia Olteanu



Fieacare placa verde are povestea ei care am imaginat-o gandindu-ma la familia calda si deosebita pentru care lucrez.De exemplu, chiar placuta de deasupra, il reprezinta pe Matei(puiutul vijelios al acestei familii) in fata copiilor de la gradinita, povestindu-le despre gargaritele care vor locui acasa la el:)In spatele lui sunt tati, mami si Bogdan(mezinul familiei)
Pe placa cu fluturasul albastru ne puteti observa in stanga jos pe noi, cei patru Prundurici- doi mari si doua mici- mergand in vizita la faceasta familie simpatica.Urmeaza sa sarbatorim impreuna bunici, parinti si puiuti, finalizarea amenajarii casutei noi:)Sara e mai slabuta iar Mara mai plinuta, asa cum bine stiti cei care ne cunoasteti deja:)...cum va spuneam fiecare peticel are o poveste a lui:).



Ceea ce vedeti sunt placile de gresie si faianta care vor da viata unei camere de baie. Doream, in joaca mea copilareasca, dar serioasa si responsabila in acelasi timp, sa aduc campul cu maci inauntru, in casa, mai aproape de suflet.Asa ca gresia e verde ca iarba iar florile... sunt franturi de vara calda cu flutturi albastri si cantec de greieri.Aici sunt doar cateva detalii migalite cu drag.Nu v-am aratat chiar tot pentru ca vreau sa fotografiez baia atunci cand va fi gata. Despre placerea cu care am pictat faianta si gresiile cred ca nu mai este cazul sa va spun. A fost o bucurie, o incantare a simturilor iar asta cu siguranta observati si voi:)
...In incheiere , ca o picanterie haiasa, va spun ca pe placutele de gresie alearga deocamdata 360 de picioruse mici si grabite de gargarite.


Va imbratisez cu drag si astept cu placere parerile voastre, intotdeauna foarte importante pentru mine:)
Pe curand, Daiana

3 comentarii:

Anonim spunea...

wow,ce culori!!!ce roshu curat cu chef de primavara! superbe pentru ilustratzia unei carzti de povesti!si nu numai!

Daiana Prundurel spunea...

Da, Lumi draga, si eu sunt foarte incantata de rezultat:) Iti multumesc frumos.Cand ma gandesc ce bai minunate voi picta de aici inainte...:)

Pe mess am primit urmatoarele comentarii:
Imelda M : doamne ce minunatii faci de-abia astept sa imi iau casa

Rozi:) wow! sunt absolut superbe, iar placile de faianta mi-au taiat respiratia

Anonim spunea...

Imi place tare mult ideea si , uite ca esti sursa de inspiratie .....
Daca eram un pic deprimata apropo de esarfele mele , acuma chiar mi-ai dat un avant ....Iti urez muuuulta inspiratie si la mai multe lucrari minunate!

ZeList