luni, 9 martie 2009

Calutul din lumina - cadou cu drag

o...Am primit un cadou care m-a emotionat profund. As putea sa va scriu muulte despre el pentru ca mi se potriveste atat de bine...Tot ce s-a intamplat a fost magic.L-am primit de la Ajnanina cu care m-am vazut prima data fata in fata. E straniu cand oamenii nu s-au vazut niciodata dar cand se intalnesc se "recunosc"de parca se stiu de cand lumea si pamantul. Ei bine , asta am simtit eu cand m-am intalnit cu Janina. Sa va mai spun ca medalionul ei ma caracterizeaza fantastic??? Stiti ce simt eu pentru calutii balansoar si ce gandesc despre fluturi.Iar mica perluta este exact"bulina" draga pe care o ador inca din copilarie si care se repeta in toate lucrarile mele:) Este un medalion fermecat pentru ca ma poarta intr-o secunda inapoi in copilarie:)
Dar decat sa stric magia cu vorbe fara sir, mai bine va las sa vedeti fotografiile cu calutul meu din lumina.



Este unul din cadourile care ma reprezinta cel mai bine si pe care l-am iubit din prima secunda:) Multumesc din suflet Janina! Pe curand , pe foarte curand va spunem eu si calutul meu.Noi ,vom fugi impreuna prin lumina, zbor lin si visare:)
Cu drag, Daiana


PS.Daca va face placere sa ma votati la Roblogfest sectiunea creatie/design o puteti face aici :) sau dand clik pe iconul din stanga.Multumesc, Daiana


7 comentarii:

ajnanina spunea...

multumesc pentru intalnirea noastra, Daiana :)

http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2009/03/din-inventarul-de-obiecte-magice.html

Anonim spunea...

ce frumos ca se pot intalni oameni frumosi si in viata reala, datorita blogosferei virtuale!

e fain calutzul!sa-ti poarte noroc!

Daiana Prundurel spunea...

Lumi, si eu ma bucur pentru aceleasi motive, am descoperit oameni minunati:)
Janina, pupici:)

Daiana Prundurel spunea...

Janina Cum spunea atat de frumos prietena ta cu caii verzi ci cu fluturii?Nu am reusit s-mi amintesc exact cu a spus si nu vroiam sa risipesc din magia cuvintelor:)

Daiana Prundurel spunea...

Of...iar am fost repezita si am scris plin de greseli...Graba strica treaba:)

Anonim spunea...

Superb medalionul si chiar ca are o forta magica cu care te poarta in lumea copilariei. E o "cheie" fantastica prin care descui imaginatia. Mie asa mi-a lasat impresia, asta dupa ce l-am analizat in poze. Sa ai noroc cu el si multa inspiratie! ;)

Anonim spunea...

Superb cadoul, sa il porti sanatoasa

ZeList