miercuri, 11 februarie 2009

Printul Leon


Astazi va povestesc cate ceva despre camera Micutului Print Leon.
Desi e inca in burtica mamei lui Raluca, puiutul mic se pregateste sa se vina pe lume. Parintii il asteapta cu foarte multa dragoste asa ca i-au amenajat camera - sa-l intampine ca pe un adevarat print. Peretii galben pai, perdelutele albastre si mobilier vesel colorat. (Au cumparat deja din oras patutul, dulapul si masuta de infasat) Va pun aici o imagine cu masuta de infasat ca sa va faceti o idee despre alegerea lor .

Raluca si-a dorit sa ii lucrez doua polite , in spiritul mobilierului deja achizitionat. Am preluat personaje din desenul mobilierului existent si iata cum au iesit piesele. (MDF, pictat manual cu vopsele acrilice, lac pe baza de apa- L 60 cm/ H aprox.35 cm/adancime 15,5 cm)




Mami si-a dorit o oglinjoara pe care sa o aplice deasupra masutei de infasat intre cele doua polite.
Schitele pentru oglinjoara arata asa:


Intre timp, Raluca si-a dat seama ca spatiul micut nu i-ar mai permite sa faca si oglinjoara, asa ca a renuntat la ea. Totusi, a mai dorit o placuta personalizata, care sa o puna pe usa de la camera micutului Print:) (MDF, pictat manual cu vopsele acrilice, lac pe baza de apa- L17 cm/H 23 cm)

Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus poveste-asa. Pe curand, Daiana

PS. Nastere usoara Raluca!

5 comentarii:

Anonim spunea...

uau!de-un drag si tot as veni pe lume usor la o asemenea camera decorata frumos care ma asteapta!

ajnanina spunea...

asa da, dormitor princiar...
da sigur e Leon? nu ca unei printese nu i-ar placea :)))

Daiana Prundurel spunea...

Da, sigur, sigur e Leon si urmeaza sa vina pe lume in maxim 6 sapatamani:)
Multumesc pentru aprecieri...sincer in ultima vreme eu sunt destul de framantata si ultimul lucru care imi vine sa-l fac e sa scriu pe blog...asa ca trag si eu de mine si cred ca se observa...Asta e ...imi revin eu. Pupici!

Raluca Iacobita spunea...

Ar trebui sa fac un print screen la pagina asta, sa i-o arat fiului meu cand o fi mare, si chiar asa voi face! Multumim Daiana pentru efortul depus si pentru contributia ta la fericirea noastra si a lui Leon!

Daiana Prundurel spunea...

Draga Raluca,
Ma bucur mult ca esti entuziasmata. Mai e putin pana maine cand lucrarile vor ajunge la voi.Sa stii ca am lucrat cu mult drag, mai cu seama ca am realizat cat de dorit si iubit este Micul vostru Print.Sper sa va aduca noroc,asemeni tuturor lucrurilor care sunt gandite, concepute si realizate cu drag.

ZeList