luni, 23 februarie 2009

Oglinjoara Lidiei

Lidia, fetita Andreei si-a dorit o oglinda cu inimioare .Camera ei era deja mobilata in roz pal asa ca am mai animat putin atmosfera si pentru ca Lidia sa o indrageasca mult, i-am pus ici-colo cate putin praf de zane:)-sclipici. Se pare ca magia mea a functionat perfect, pentru ca si astazi , dupa mai bine de 6 luni de cand i-am lucrat-o , Lidia imi spune ca o adora de ficare data cand ma vede.(e drept ca ma vede destul de rar:)

O seara minunata, cu drag, Daiana

PS.Daca va face placere sa ma votati la Roblogfest sectiunea creatie/design o puteti face aici :) sau dand clik pe iconul din stanga.Multumesc, Daiana

2 comentarii:

ajnanina spunea...

e frumos sa te uiti in oglinda si sa vezi numai dragoste... :)

frumoasa tare, oglinda asta :)

Anonim spunea...

era dragutza si de valentine's day;-)

ZeList