joi, 12 februarie 2009

Bun venit, Pisikana mea!


Dragii mei,

astazi vroiam sa postez pe blog primii cercelusi facuti de mine:) Totusi, am aflat ceva care trebuie sa va impartasesc si care ma face sa las postarea mea pentru alta data:) Anuska, prietena mea draga si talentata de care ma rog de muta vreme sa ne arate minunatiile lucrate de ea, s-a dat pe brazda:) Si-a facut in sfarsit un bolg, "de fete", ca putem sa ne bucuram ochii si urechiusele cu creatiile ei. Va las sa va bucurati aici ochii si sufletul.
PS. Va spun un secret si voi trebuie sa ma credeti pe cuvant: Anuska mai are multe modele minunate, colorate viu , care mai de care mai haioase si mai vesele. Ideea de a lucra cercelusi din stiplex translucid i-a venit intr-o dimineata posomorata de iarna pe care a colorat-o asemeni unei zile de Craciun.Va veti convinge si voi in curand despre tot ceea ce palavragesc eu:)
Asa-i ca merita sa intampinam ideea ei asa cum se cuvine?
Pupici, Daiana




Niciun comentariu:

ZeList