miercuri, 18 februarie 2009

O nominalizare din suflet si Euforia


Ieri am gasit un comment la postarea anterioara.
Duffy imi scria:
O nominalizare, ce-i drept mai putin importanta, dar din suflet... (aici) Pai, Duffy, daca e din suflet, asta e cea mai valoroasa:) Intru in acest joc si fac si eu nominalizarile mele...de suflet. Va dati seama ca in general blogurile care le gasiti in coloana din stanga sunt favoritele mele.Cu toate acestea pe locul intai in inima mea este Lola si fabrica ei de vise:) De asemenea indragesc blogul...o Doamne, ar insemna sa le insir pe toate din coloana stanga:) asa ca ma opresc aici si va las pe voi sa alegeti ce preferati sa vedeti. (Lumi,Ajnanina, Pisikana, Gabbag, Adelle, Fursecul mecanic. Blog amar. si tacut, etc.)
Cu postarea cercelusilor raman datoare pentru ziua de maine pentru ca am foarte mult de lucru si nu am vreme sa fac fotografii:)Tot maine...sper dar nu promit...Sa va arat cana pentru Uriasul Ajnaninei care scrie niste povesti absolut minunate. Pe curand, Daiana
PS. Dieseara la ora 19 pe Euforia Tv, in emisiunea Getei Voinea voi aparea si eu impreuna cu ceilalti doi castigatori ai concursului "Inspira prin gestul tau".Initial am vrut sa refuz invitatia pentru ca mi se pare inutil sa mai pierd o seara ascultand povesti cu sexi Braileanca. Sper ca de asta data sa fie mai putin penibil ca data trecuta...Ramane de vazut...E totusi ciudat , cat am fugit eu sa scap de agitatia si nebunia lucrului in televiziune si viata imi intoarce roata si ajung tot acolo de unde am fugit...e drept ca pe alta pozitie. Parca preferam mai mult totusi in spatele camerei:)

PPS. Sunt foarte emotionata ca LOLA, cu a ei fabrica de vise:) m-a nominalizat la Roblogfest 2009.Multumesc din suflet!
Daca va face placere sa ma votati la aici :) sau dand clik pe iconul din stanga. Pupici, Daiana

Niciun comentariu:

ZeList