marți, 19 iulie 2011

Codrin-Jurnal de calatorie

Am promis ca va scriu despre Codrin (12 ani) nepotelul meu cel talentat:) As putea sa va povestesc cat este de special, de inteligent, de bun si de frumos si cum i-a dat Dumnezeu talent cu carul...Mi-am dat seama ca ar fi inutil pentru ca sunt precum cioara care spune ca puiul ei e cel mai grozav. M-am gandit ca ar fi mai de impact sa va las sa savurati unul din ultimele lui texte cu care a participat si a si castigat locul intai la concursul Tinere Condeie (faza pe Bucuresti)
Pentru a citi frumoasa poveste dati clik pe:
JURNAL DE CALATORIE
Calatorie placuta si pe curand, Daiana

3 comentarii:

Loredana spunea...

se vede ca esti tare mandra de nepotel!
o toamna frumoasa sa aveti cu totii!

Aytana spunea...

Daiana mea draga azi m-am gandit mult la tine.Te imbratisez cu drag om frumos!

Gabica spunea...

Pup cu mult drag si dor, Daianule!

ZeList