sâmbătă, 19 februarie 2011

Constantin Brancusi


"Eu nu creez Păsări - ci zboruri."

"Eu nu am căutat, în toată viaţa mea, decât esenţa zborului! Zborul - ce fericire!"

"O pasăre a intrat, odată, prin fereastra Atelierului meu. Şi încerca să iasă bătând în geam şi nu găsea ieşirea - căci se lovea mereu de sticlă. S-a aşezat apoi să se odihnească. Şi a încercat din nou şi a ieşit. Sculptura este la fel: dacă găseşti acel geam (acea ieşire), te ridici înspre cer, intri în împărăţia cerurilor..."
Constantin Brancusi

Astazi se implinesc 135 de ani de la nasterea marelui



"In clipa in care am inceatat a mai fi copii, am murit."

"Lumea poate fi salvată prin artă. Artistul face, în fond, jucării pentru oamenii mari."
Constantin Brancusi

Pe curand si cu drag...aceeasi iubitoare de zbor

Niciun comentariu:

ZeList