miercuri, 21 mai 2008

Camere copii- camera Antonia- masuta de infasat

Asa cum v-am povestit aseara, Gabriela, mamica micutei Diana , m-a rugat sa-i fac o masuta de infasat in armonie cu restul camerei. Aceasta ar fi urmat sa fie folosita dupa cum stim cu totii doar in perioada in care bebelusa era mica. Parca imi parea rau sa fac o piesa care sa fie utila numai un an...Asa ca m-am gandit sa fac o ceva multifunctional. In primul rand am decis sa fie o piesa mobila usor de deplasat, ca sa poata fi utilizabila pe toate cele patru laturi asa ca i-am pus rotite. In partea din fata , arata ca un dulapior clasic , cu rafturi si sertare asemeni unui dulapior pentru depozitare de pampersi, si alte lucrusoare necesare ingrijirii.

Partile laterale au polite unde se pot aseza diverse lucruri.



Spatele casutei , a ramas spatiul cel mai putin adanc, asa ca am decis ca acesta sa fie inzestrat cu o "casuta a papusilor" unde Antonia (surioara mai mare a Dianei) sa se poata juca in voie cat timp mami ii face toaleta bebelusei.


Momentan masuta de infasat este asezata asa cum vedeti in imagine (cu doar doua fete utile). In timp, mami ,va renunta la suportul pentru bebelus de deasupra, si va folosi masuta ca un dulapior multifunctional.
Diana si Antonia, cele doua fetite care zambesc tot timpul, sper sa se bucure multa vreme de dulapiorul multifunctional.:)



...Si pentru ca mamei i-a fost draga camera Dianei, s-a hotarat sa facem si in camera Antoniei cateva piese , sa se bucure si ea...dar despre asta voi scrie maine.

Niciun comentariu:

ZeList