vineri, 13 iulie 2012

Der Räuber Hotzenplotz- Talharul Hot Plot-Decoruri 1



Anul trecut, copii de la scoala fetitelor (clasele a3a si a 4a), si-au propus sa puna in scena o piesa de teatru pentru un festival de teatru dedicat copiilor. Am fost foarte bucuroasa ca mi-au cerut sprijinul la realizarea decorurilor. Impreuna cu copiii am pictat 4 decoruri pentru spectacolul "Der Räuber Hotzenplotz" dupa romanul autorului Otfried Preussler. 


Schita creion-Castelul vrajitorului, format A4

In acest decor implicarea copiilor a constat in faptul ca fiecare dintre ei a desenat in stil personal cate un copac anume pe care l-am transpus apoi in decorul mare. 
Astazi va arat prima schita si primul fundal realizat pentru aceasta piesa.


Fundal-Castelul vrajitorului, 150cm/245cm, acrilice


Inchei aici si va las impreuna cu Mara la castelul vrajitorului:)




In incheiere am atasat trailerul filmului realizat dupa cartea cu acelasi nume-Der Räuber Hotzenplotz. Pe curand, Daiana


Niciun comentariu:

ZeList