sâmbătă, 7 iulie 2012

Aceasta nu este o aripa, acesta este un vis. Acesta este visul meu...



acrilice pe panza 50cm / 100cm 

O comanda pur si simplu de vis! Am fost rugata sa fac O ARIPA! 
Atat! Nici un cuvant in puls. Nu  mi s-a impus un anume tip de aripa, nu am fost limitata de timp, stil, dimensiune, tehnica sau cromatica...Ce spuneti? E sau nu o comanda de vis?! Oau, libertate totala!Asta isi doreste orice artist, libertate totala de creatie. Bucuria mea a fost fara margini...dar si blocajul creator pe masura...(Suntem din pacate invatati sa ni se "comande" iar clientul sa-si dea uneori cu parerea nelimitat...)
De data asta a fost altfel!Ce sa fac, cum sa fac? Oare clientii vor fi multumiti? In primul moment am fost etxrem de derutata, necunoscutul atat de mult dorit (liberatate absoluta) acum m-a speriat. Puteam sa pictez absolut orice.
Iata ce am visat si am asternut pe panza. Nu e nevoie de cuvinte, de explicatii. Pur si simplu este o emotie asternuta in culori. 
Clientii au fost incantati. Ce bucurie! De mine nu mai vorbesc!M-am simtit ca un copil caruia i se spune ca intrega cofetarie e a lui. Poate sa manance orice, oricat, oricum din toate bunatatile! Pur si simplu ametitor, un vartej  imbatator de trairi! 





Multumesc Familia Linhuber ca ati  lasat  alegerea in mainile mele, ca m-ati  lasat sa visez, sa exteriorizez o traire fara sa  fiu ingradita de nimic:) Pur si simplu multumesc! Atat! 
O ARIPA...dar cat de sus am putut sa zbor!


Cu drag si pe curand, Daiana

2 comentarii:

Jeni si Ovidiu spunea...

Iti dorim sa iti creasca mereu aripi si sa ramai mereu copil, copilul nostru.

Daiana Prundurel spunea...

Jeni si Ovidiu,
Dragii mei stiti ca mereu voi ramane a voastra.Va imbratisez cu muult dor si ma bucur ca sunteti si aici alaturi de mine.Cu drag, D

ZeList