vineri, 5 februarie 2010

Dinuman:)- cuier unicat


Acesta este "DINUMAN" :)

...(Dinu+man) personajul meu de poveste inspirat evident din Superman si alti eroi similari pozitivi si dintr-un baietel adorabil pe care il indragesc si de care-mi este dor pentru ca este acasa...Dinutu.

Dimunan al meu salveaza lumea de tot ce este rau e un lupator pentru bine, pentru dreptate, pentru dragoste si pentru lumina din sufletele noastre.Ideea de a-l aduce la viata pe Dinuman mi-a venit intr-un moment cand mamica lui Dinu, o femeie cu calitati sufletesti si morale (cum atfel decat) deosebite, m-a rugat sa-i facem ceva micultului pentru ziua lui. M-am gandit atunci ca avem nevoie de eroi pozitivi, avem nevoie de modele care sa ne determine sa dorim si sa "luptam" pentru o lume mai buna, mai frumoasa...


Momentan, Dinuman si masinuta lui sunt ilustrati doar intr-un cuieras unicat menit sa aiba grija de micutul meu:) Dinuman este un personaj care "s-a colorat singur" in culorile favorite ale Dinutului, in albastru din aceala "care-ti vine sa-l mananci":)si verde.Deocamdata el este doar din lemn, Mdf, culori acrilice si lac apa.Curand, dar foarte curand, cu ajutorul puterilor mele magice el va deveni adevarat si-l voi trimite in zbor acolo unde va fi nevoie de el:)

Pana imi reuseste magia si-l "expediez" pe Dinuman in lume va imbratisez si ma gandesc cu drag voi:) Pe curand, Daiana

PS. Cand eram mica imi placea mult Mighty Mouse cu a lui melodie "here I come to save the day..."asa ca m-am hotarat sa i-o dedic Dinutului de ziua lui. "La multi ani!" eroul meu,sa fii puternic, bun si sa salvezi lumea cu sufletul tau pur de copil:)


5 comentarii:

Imelda spunea...

Minunat,ca de altfel tot ceea ce faci tu.Uite,tare as vrea si eu un cuier din acesta magic pentru Albastrelul meu.
Te imbratisez cu dor si pup tare

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa ideea si povestea

Georgiana spunea...

Draga mea Daiana,

Iti multumim din suflet pentru cadou. Lui Dinutu i-a placut tare mult si a stabilit singur locul unde va fi amplasat (in camera lui, evident).
E foarte mandru ca face parte din categoria personajelor de poveste :), personaje salvatoare.

Eu iti multumesc pentru umeras, este deosebit. Mi-a adus o adiere de primavara pe aripioarele fluturasilor si al gargaritei, o boare din sensibilitatea ta pe petalele florilor de levantica.

Iti multumim!

Te pupam cu drag si dor,

Dinutu si Georgiana

Daiana Prundurel spunea...

Draga Georgi...Stii tu cat ca esti speciala pentru mine:)Iti multumesc mult si va imbratisez pe toti, D

Daiana Prundurel spunea...

Draga Imelda, pentru Albastrelul tau? Desigur, oricand doresti, cu mare drag:)Pup si eu.

Multumesc, Aripi de fluture:)

ZeList