marți, 14 aprilie 2009

Un crampei de Targ cu talc


Oglinjoarele mele!...




Dimineata, am primit un mail de la Corina, o fata intalnita la targ, si m-am bucurat mult cand am descoperit ca a facut fotografii in care a redat o faramita din atmosfera de la Carturesti.Mai mute imagini puteti gasi pe
blogul ei.

Oglinjoarele m-au insotit la targ dar oricat am incercat sa aflu parerea lor, nu am reusit sa scot nici o vorbulita... Cu greu am aflat de la "Pestisorul azuriu" ca au plecat pana in magazinul meu virtual. Cu toate ca nu au fost prea vorbareti eu am sesizat imediat idila de primavara intre "Pestisoara Rozalinda" si "Pestisorul uimit" ...Uimit de intalnirea cu o domnisoara atat de dragalasa:)
Pe curand, Daiana

5 comentarii:

tatiana spunea...

Felicitari! Sunt foarte frumoase!

Daiana Prundurel spunea...

Tatiana, multumesc, sunt incantata cand oamenii se bucura de lucararile mele.Ingredientul lor secret este...Sufletul!Pun cate putin in fiecare din ele:)

tatiana spunea...

Se simte acest lucru, prin simplul fapt ca au originalitate, ceea ce inseamna ca au fost gandite, migalite, infaptuite cu drag.

coryamor spunea...

e frumos de tot ce faci tu, daiana, iar fiicele tale sunt si mai frumoase :)
pe langa lucrile bune mi-ai amintit si de un episod amuzant din copilaria mea, legat de desenele pe asfalt. am participat, prin clasa intai, la concursul de desene pe asfalt din parc, eveniment mare, 1 iunie. prima participare. emotii, tremurici. ajung la concurs si constat ca mi-am uitat toata creta acasa, tot-tot. ce solutie am gasit? am izbucnit in plans in parc, de disperare. ce mila mi-e de mine si acum haha! pana la urma s-au gasit niste crete si pentru mine dar nu mai aveam nici o inspiratie, se dusese totul de rapa.. :)
felicitari pentru tot ce faci, e minunat!

Anonim spunea...

si erau si indragostiti cei din oglinda?sau doar peshtishorii se pupau?!

ZeList