marți, 7 octombrie 2008

Masute - Tablou (Concurs tineri artisti)


Astazi am depus un al doilea priect pentru concurs.Este vorba de masutele-tablou. E un proiect mai domestic, cu mai multe sanse de realizare.(Cu toate acestea eu indragesc mai mult proiectul "Interiorul tau".) In fine...iata cam cum arata acest proiect.:

Masutele de cafea propuse de mine vor fi picate cu “personaje care isi vor savura cafeaua impreuna cu tine" .



Masutele vor fi unicat , de dimensiuni reduse (maxim L-50cm, l-50 cm, h-50cm).Pe fiecare blat va fi pictat , fiecare cu povestea si personajele ei individuale.

Materialul propus va fi usor (pal sau lemn de brad), picioarele vor fi detasabile si facil de montat, accesorizate cu roti.


Atunci cand masuta nu va fi folosita , picioarele se pot demonta iar blatul va avea rol de tablou decorativ in bucataria voastra. (blatul va fi prevazut cu agatatoare pentru perete)


Atat...In rest las imaginile sa vorbeasca :)






Maine o sa adaug si linkul unde proiectul poate fi sustinut prin vot...Asta in cazul in care va place:)
Somn usor, Daiana



3 comentarii:

Anonim spunea...

Idei deosebite! S-ar putea ca prima imagine sa zambeasca? Mi-ar face cafeaua mai placuta! Sau poate inca nu a gustat din cafea?
P.S. Le-am votat pe ambele, chiar imi plac!

Daiana Prundurel spunea...

Draga Irina, multumesc ca ma faci sa cred in visele mele:)Imaginile propuse sunt doar niste schite-colaje de imagini preluate.Daca acest proiect va castiga atuci cu siguranta personajele vor zambi:)Multumesc ca esti alaturi de mine si in ceea ce priveste "Degetica" ma gandesc eu la ceva...
PS.Unde iti pot scrie?

Anonim spunea...

Cu siguranta sunt alaturi de tine! Cat despre scris pe email ar fi ok!

ZeList