joi, 23 octombrie 2008

Cum sa faca sa castig timp!?


Ma innebuneste scurgerea asta rapida a timpului. Permanent in viteza, mereu in agitatie...iar timpul...aleaaaerga ca nebunul. Stie cineva cum sa-l fac sa zaboveasca putin? Mi-e ciuda de mor...Am mult de lucru si ma bucur , insa ma necajeste faptul ca nu am ragaz sa ma linistesc putin. Sa stau si sa scriu pe blog, sa va spun povesti haioase cu printesele mele nastrusnice, sau sa va povestesc despre ce am mai lucrat. Toate se desfasara intr-o mare fuga.Timpule, opreste-te putin, te rog...
Mi-ar placea sa va spun mai multe despre Balcik, despre gradinile Reginei Maria, despre expozitie...Si mai mult mi-ar placea sa va povestesc despre ziua fetitelor noastre dragi care au implinit 5 ani...Sau despre nunta finilor nostri care a fost cu totul speciala...Sau despre piesele de teatru fantastice care le-am vazut cu Sara si Mara la Festivalul International de Teatru - pentru copii. Mi-ar placea sa am vreme sa va arat macar cateva poze, dar nu stiu cum se face ca nu reusesc sa gasesc timpul necesar...Raman mereu "restanta" si asta nu-mi place... Dar cine stie ...poate o sa reusesc sa recuperez candva si sa va povestesc "cate-n luna si in stele"
Pana atunci va arat ultimul vas picatat pentru restaurantul Roditzio :)

PS. Pana pe doi noiembrie se mai pot vota proiectele pentru concursul "Inspira prin gestul tau.Proiectele mele de concurs sunt :
Aici - "Masuta - tablou"
Aici - "Interiorul tau"
Caut o farama de timp si va imbratisez cu drag, Daiana

Niciun comentariu:

ZeList