marți, 3 iunie 2008

Camera Selenei

Dupa ce am terminat de pictat Cresa Tohani , acum doi ani, m-a sunat sotia unui pictor(prieten de-al nostru) sa ma intrebe daca nu doresc sa pictez impreuna cu ea camera unei fetite care inca locuia in burtica mamicii ei, Elena. Am acceptat, urma sa fie primul perete pictat pe bani :) iar fata care ma sunase desi absolvise tot pictura, era la prima experienta de acest gen fapt pentru care a hotarat sa impartim lucrarea. Elena, mamica insarcinata , a fost foarte hotarata inca din primul moment. Vroia pentru fetita ei Printesele Disney, Minnie Mouse iar pe tanvan un soare. ( Eu, sincer , as fi preferat sa pictez ceva mai unitar - daca nu dupa un priect personal - dar fiind primul perete "platit" am acceptat bucuroasa provocarea.) Zis si facut. Eu m-am apucat de Minnie si de tavan , iar Gentiana de printese. Am reusit sa pictez "bucatica" mea inainte ca Genti sa termine printesele care trebuiau sa acopere un perete intreg, asa ca am ajutat-o si eu putin, in special la Cenusareasa. O sa postez imaginile sa vedeti si voi cum a iesit camera micutei Selena. - Cenusareasa...

si toate cele patru printese...



...Acum urmeaza "bucatica " mea :) Tavanul cu soare pe care Selena il vede in fiecare dimineata cand deschide ochisorii, exact deasupra patutului ei.



Peretele cu Minnie Mouse.


Minnie Mouse , la fel ca si soarele de pe tavan, are un contur discret cu sidef, care se observa doar in lumina mai puternica.




Atat pentru azi. O zi insorita!!! Daiana


Niciun comentariu:

ZeList