miercuri, 19 ianuarie 2011

Paul Cézanne


Am deschis internetul si am aflat ca astazi aniversam 172 de ani de la nasterea pictorului francez Paul Cézanne. Bun si internetul asta...Am revazut cu placere lucrari pe care le stiam inca din liceu. In timp ce priveam tablourile am simtit o stare ciudata. Emotie,bucurie, curiozitate, un amestec de sentimente. Unele tablouri imi pareau atat de vii, de proaspete, era ca si cum le-as fi vazut pentru intaia data. In urma starii traite am simtit nevoia sa o impartasesc cu voi, prietenii mei dragi. Am cautat imediat un documentar despre viata artistului pe care vi-l trimit cu drag....Si uite-asa m-am gandit ca poate nu ar fi rau ca de acum inainte sa postez din cand in cand cate ceva despre artisti. Imi place grozav ideea ca ne uitam impreuna la film:)


Paul Cézanne - a film by Elisabeth Kapnist (1/3)

Un comentariu:

Maria Berg spunea...

Foarte buna ideea ta de a posta filme despre artisti!
Iti multumesc!

ZeList