marți, 15 decembrie 2009

Scrisoare pentru Mos Craciun


Pentru ca multa lume ma intreaba detalii despre oglinzi si umerase , am facut o
galerie foto cu detalii legate de dimensiuni si pret. Pana va decideti ce doriti va las sa cititi o poezioara draga pe care o stiu din copilarie:)

Scrisoare pentru Mos Craciun

Mos Craciune, toti imi spun
Ca esti darnic si esti bun.
Eu iti scriu de mai-nainte
Ca-s un baietel cuminte,

Si-ti mai scriu, asa, sa stii,
Ca eu nu-ti cer jucarii,
Cum ti-ar cere alti copii -
Însa nu m-as supara

Daca tot mi-ai da ceva!
Daca vrei, da-mi o placuta,
Ca mi-am spart-o pe cea veche,
Ada, pentru pisicuta,
Motocel ros la ureche.

Lui bunicu - o lulea -
C-a pierdut-o, saracutu'
Poate-aduci vreun os lui Cutu?
Poate ai vreo acadea?

Lui Danut cel mititel,
Care plange-n copaita,
Sa-i aduci un covrigel
Noapte buna! Niculita.

Pe curand, Daiana

2 comentarii:

luminitza spunea...

daiana poezia asta chiar imi aduce aminte de serbarile de craciun de la gradinita!merci mult!
m-am plimbat prin galeria ta virtuala si m-am inverzit de invidie cand ti-am vazut desenele!mai fata, dar tu esti super talentata!trebuie sa-mi revin din soc si mai vorbim!
invit pe toata lumea din suflet sa-ti vada desenele!!!

Daiana Prundurel spunea...

Da mai lumi...mi-aduce aminte de bunicutii mei, de gradinita, de zile fericite:)
Si mutumesc pentru aprecierile tale,foarte valoroase pentru ca vin de la un coleg de breasla:)Pup cu drag,D

ZeList