vineri, 28 august 2009

Poti si tu...


M-am reintors acasa dupa multe plimbari prin tara. Astazi doream sa postez imagini cu rochita de mireasa care am pictat-o...Nu am sa fac asta acum desi sunt restanta cu multe postari ale lucrarilor facute in ultima vreme. Lucrari pe care chiar mi-e drag sa vi le arat...Curand:)
Azi voi posta un mesaj care l-am gasit pe mail...Am semnat si eu petitia.

"In cadrul proiectului "Demnitate si respect- Drepturi pentru supravietuitoarele cu cancer la san", Societatea Romana de Cancer trebuie sa stranga, pana la 1 septembrie, minim 1000 de semnaturi de sustinere a modificarii legislative prin care dorim acordarea gratuita a protezelor de san femeilor care au suferit operatia de mastectomie.
Daca doriti sa ajutati va rog sa semnati petitia noastra, la adresa de aici
Va rog sa transmiteti mesajul mai departe, prietenilor.Multumesc."

As vrea sa scriu multe derspre ceea ce gandesc si simt dar uneori cuvintele mi se par seci.Totusi, daca suntem la acest capitol,va recomand sa cititi aici si aici despre marsul fantastic la care a participat Lola zilele trecute.
Inchei si va imbratisez cu mult drag, Daiana


Niciun comentariu:

ZeList