sâmbătă, 6 iunie 2009

The coolest blog

Nu am stat mult pe ganduri si am decis sa trimit premiul meu primit ieri de la Oana. Il daruiesc mai departe conform traditiei:)Diploma o trimit Lolei, pe care o admir si o indragesc nespus. Cei care ii urmariti blogul stiti exact despre ce vorbesc:)Pentru ca fabrica de vise merita sa primeasca la fel de multa originalitate cum ne daruieste, mi s-a parut firesc sa fac o modificare. In locul diplomei obisnuite care se transmite de la un blog spre altul m-am gandit ca diploma Lolei trebuie sa fie aparte.
Diploma mea pentru cel mai grozav blog arata in felul aceasta:

"Troita"
grafica, tehnica mixta, 70/70 cm

(Este o lucrare de-a mea la care tin mult, inspirata din arta populara romaneasca.Asta pentru ca respecta, admira si apreciaza arta traditionala si rafinamentul ei:)

Lola draga, sper ca premiul sa iti placa si sa iti aduca o raza de bucurie...si ca totul sa fie complet insotesc diploma cu o melodie speciala :)
"Cantec despre Bucovina"- Grigore Lese
Cu drag, Daiana

Daiana magazin virtual

Niciun comentariu:

ZeList