vineri, 15 mai 2009

La obiect- Mira


Lume multa si un aer proaspat, tanar, ieri la vernisaj:)


"...La Spazio Studio, 9 creatori de obiecte, reprezentativi pentru designul local, se aduna sa-si prezinte munca in obiecte si nu in desen. Ei propun privitorului obiecte functionale, dar diverse prin abordarea materilaelorsi a stilurilor propuse, construite fara nici un fel de constrangere.Expozitia este un exercitiu de creativitatae initiat de designeri si sustinut de Spazio Studio de Arta care isi propune sa sustina si sa promoveze designul romanesc."...
(din comunicatul de presa )



Incep cu o imagine de grup a celor 9 creatori participanti.(din poza de grup lipseste din pacate Radu Comsa)



De la stanga la dreapta:
Sebastian Barlica, Catalin Mihai, Wanda Barlica,
Cristina Serban, Silvia Cornea, Eliza Yokina, Cezar Popescu, Andrei Prundurel.
Pentru ca nu pot sa-mi infranez entuziasmul trebuie sa vedeti cat de comod am stat in bratele Mirei, pentru ca "Mira"si-au botezat Andrei si Catalin canapeaua.



As vrea sa o laud pentru ca am perceput-o ca fiind unul din cele mai calde, primitoare si confortabile obiecte din expozitie. Dar incerc sa fiu rezervata si sa va las pe voi singuri sa o testati, sa o admirati si sa va relaxati atunci cand veti avea timp si chef:)


(Mira va primeste in imbratisarea ei doar pana pe 26 mai, asa ca nu ratati ocazia:)Mira isi asteapta cu caldura vizitatorii:)


Cum copii sunt cei entuziasti si mai indrazneti admiratori ai noului, l-am gasit si pe Micul Print...venise sa faca testul de anduranta:)



Pe Domnul Alexandre Eram l-am surprins ieri testand cat de confortabila este Mira:)


Si cum cred ca v-am lamurit cat de incantata sunt de creatia lui Andrei si Catalin mi-am propus sa va arat de la fiecare artist in parte lucrarea cu care a participat, pentru ca mi-au placut cateva din ele:)


Wanda si Sebastian Barlica


Eliza Yokina

Silvia Cornea

Radu Comsa

Cezar Popescu

Cristina Serban


Calitatea pozelor nu este grozava dar atat am reusit sa fac in aglomeratia si agitatia de la vernisaj.

Ma bucur mult pentru initiativa celor de la Spatio Studio si la editia urmatoare voi participa si eu cu mult drag si mai ales cu...obiecte:) De maine am sa va arat ce am mai facut in ultima vreme, in timpul in care nu am mai postat nimic. Va imbratisez cu drag, Daiana

Daiana magazin virtual

8 comentarii:

luminitza spunea...

felicitari daiana, aratzi superb pe mira!(haha mira-parca ar fi numele unei alte planete:-))
te astept cu drag cu creatii ale tale pe blog si iti urez multa sanatate!

Daiana Prundurel spunea...

Buna Lumi draga,
Baietii chiar asa au intentionat, sa aiba un nume asemanator unei planete, sa fie calda si feminina:)Multumesc pentru aprecierisi curand revin cu noutati:)

ajnanina spunea...

felicitari!
Mira arata minunat, iar tu pe ea si mai si :))

Gabica spunea...

Sunt convinsa ca obiectul de interes al expozitiei a fost canapeua Mira. Nu poti sa treci pe acolo si sa n-o remarci. De super efect! Uitandu-ma la postul anterior unde era in faza de lucru, am o curiozitate, din ce material a fost facuta? Multi pupici pentru toti 4 Prundurici..2 mari si 2 mici :))

Geanina Codita spunea...

Ma mir si eu de Mira, inspirata creatie. Multumesc pentru prezentare, ochii mei sunt incantati de ceea ce au vazut.Pe curand!

Daiana Prundurel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Daiana Prundurel spunea...

Janina draga, tu esti o scumpa, asa cum stii tu sa fi de obicei:)Multumesc si pupici

Gabica mea:)in prima faza forma a fost modelata din polistiren pe care s-au aplicat apoi straturi succesive de rasina si fibra de sticla(similar cu scaunele de Metrou:)Forma este foarte ergonomica si intentia a fost sa para facuta dintr-un material moale.Pupici de la patru Prundurici:)

Buna Geanina, bine ai venit la noi in vizita, multumim pentru aprecieri si te asteptam cu drag sa-ti incanti ochii si sufletul de cate ori simti nevoia:) Daiana si Andrei

Anonim spunea...

Foarte frumos...mare noroc am cu tine ca imi mai clatesc si eu ochii..ca altfel nu pot sa ma car cu fata in brate prin aglomeratia aia! Frumoasa rau Mira...
Am citit ca-i faci blog lu' sotu'! Sa va fie de bine...mai ai de facut un blog pentru fete si esti blogerita in toata regula! Pupici la toti patru!

ZeList