marți, 2 decembrie 2008

Tango, nr.42 , decembrie 2008


Multumesc Nouria Nouri si echipei , pentru articolele din
Tango:)




Au aparut iar cateva cuvinte despre proiectul meu castigator in revista "Tango" de luna aceasta.Sunt bucurosa dar in acelasi timp sunt framantata, mi-e teama de necunoscut, mi-e teama de operatia la inimioara care o voi face luni la Timisoara. E ceva simplu si sper ca totul va fi bine. Va imbratisez pe toti cei care va ganditi la mine si va multumesc pentru gandurile voastre bune.
Revin curand, cu chef de munca , cu zambetul pe buze si cu chef de copilarie:)
Cu mult drag, Daiana
PS. Dimineata am gasit pe mesenger un mesaj de la Gabica. Imi spunea sa ma uit pe eva.ro. Am deschis linkul, am asteptat cateva secunde, si...m-am bucurat mult :)Este vorba despre un spot "sustine in continuare tinerii artisti!"in care eu multumesc .Datorita voua, tuturor, imi realizez un vis:)Va multumesc!
Un articol , am gasit dimineata pe licitatii.flu.ro.
Pupici multi si sa ne revedem cu bine!Daiana

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Daiana iti doresc multa sanatate si sa iti fie bine! Ma bucur mult pentru reusita si astept cu nerabdare versiunea finala a proiectului.

Anonim spunea...

multa sanatate!o sa fie bine, ai sa vezi!stay cool!

ZeList