miercuri, 19 noiembrie 2008

Baby Expo, editia 13


Dragii mei,
maine dimineata la ora 10 .00 se deschide editia 13 , a salonului Baby-Expo.
Va astept cu drag , pitici, parinti sau bunici, la micutul meu stand, F.03-parter.
(pozele nu sunt grozave , sunt facute cu telefonul:)
Daiana




PS.Aici puteti vedea pagina mea de prezentare la acest salon.
O seara frumoasa, Daiana

Sonia
are inima mica-mica, ceva mai mare decat o unghie. De atata suferinta abia mai poate plange...
Bazar pentru
Sonia sau blog: Help Sonia


6 comentarii:

Anonim spunea...

Daiana,
Am fost astazi la targ. Foarte frumoase lucrurile facute de tine. Esti tare draguta, putin altfel decat mi te-am imaginat. Sigur o sa ai mult succes!
Laura

Daiana Prundurel spunea...

Draga Laura,
iti multumesc din suflet pentru aprecieri, imi pare rau ca nu am stat putin de vorba, am senzatia ca te grabeai iar eu m-am emotionat cand mi-ai spus ca imi citesti blogul:)Sper ca vor mai fi ocazii sa ne intalnim :),Daiana

Anonim spunea...

Daiana,
La urmatorul Baby Expo sigur stam de vorba. Acum eram cu bebe mic si ea se cam grabea sa ajunga la biberon :-) Felicitari inca o data pentru lucrurile minunate care iti ies din maini. Intotdeauna mi-am dorit sa am si eu un talent, dar n-am avut noroc, si ii admir foarte mult pe cei care au.

Daiana Prundurel spunea...

Draga Laura, sa iti traiasca bebelina mancacioasa, stiu ce inseamna sa ai puiut, si eu le acord prioritate maimultelelor mele. Vremea zboara repede si ne vom intalni precis, poate mai curand decat crezi...de ce sa asteptam Baby Expo, nu? Cat despre talent...Parerea mea e ca exista in fiecare din noi cel putin unul,sub o forma sau alta:)

Anonim spunea...

Sunt de acord cu tine. Cine stie, poate reusim candva sa iesim la o cafea...Eu deocamdata ma pregatesc de Craciun si muncesc la decoratiuni. Cand ai timp, ma poti vizita si pe blogul meu www.frunzalaura.wordpress.com

Laura

Daiana Prundurel spunea...

Draga Laura, te-am adaugat in blogroll, abia astept sa am ragaz sa citesc cum faci bunatatile acelea.Spor la decoratiuni, si astept sa pui imagini pe blog, Daiana

ZeList