sâmbătă, 13 septembrie 2008

Kraft Foods


Nu am mai intrat de multa vreme dar am avut de lucru :)
Promit ca dupa 20 septembrie revin in forta cu poze :) Deocamdata va arat un tablou de 4 mp pentru firma Kraft Foods , facut la comanda si cu "tematica" ferma:) Uneori onorez si comenzi pentru "camere de copii mari ":) - aceasta lucrare a fost un cadou-surpriza...N-am stat mult pe ganduri si am intrat in joc. Avand in vedere ca partea conceptuala era stabilita de comanditar nu mi-a mai ramas decat sa fac un colaj de imagini si ganduri, sa respect culorile si "rigiditatea" impusa de sigle si logouri.

Schitele aratau in felul urmator:



Prima schita a fost considerata prea picturala totusi le-a placut insa aveau nevoie de ceva mai sobru asa ca a doua schita se incadra mai bine...La a doua schita am tinut cont de sugetiile comanditarului si am ajuns la ultima varianta care a devenit ulterior tablou :)
Pentru ca suprafata ceruta era foarte mare iar timpul extrem de scurt am apelat la o tehnica mixta.(print ,colaj si pictura)

...Asa ca tabloul e acum la locul lui , pe un perete intr-un birou...Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa:)
M-am gandit sa va arat doua schite-propuneri (care nu s-au finalizat in lucrari), cerute anul trecut de aceeasi firma. Tema dorita de ei era "A world of brands" si eu trebuia sa gasesc o formula placuta de a ilustra acest concept.


Cu ceva timp in urma am lucrat pentru Kraft Foods alte doua tablouri. Erau dedicate ciocolatei Poiana cu lapte. Din pacate nu le gasesc momentan imaginile dar le voi posta curand. Cam atat pentru astazi...Data viitoare o sa va arat cateva poze cu niste vase ceramice pe care le-am pictat pentru Restaurantul Rodizio din Bucuresti.O parte din vase - cele din interior- le-am pictat in primavara, iar cele din gradina , le-am finalizat astazi:)
Saptamana urmatoare voi picta un spatiu de joaca pentru un Mall. Abia astept...ma intorc iar la copii :)

O zi minunata , Daiana

Niciun comentariu:

ZeList