duminică, 28 iulie 2013

Raluca si Sherif - nunta


Singura comanda pe care am simtit-o aproape de suflet  si pe care am acceptat-o in perioada asta grea a fost una pentru  nunta  unor tineri care se iubesc si care si-au facut nunta  intr-o atmosfera desprinsa din 1001 de nopti. Scrisul care  uneste cele doua panze, cele doua povesti, este simbolul celor doi indragostiti,
Raluca si Sherif. Jumatatile nu semnifica nimic una fara cealalta, doar impreuna pot forma intregul. Raluca si Sharif, nu va cunosc dar va doresc din tot sufletul ca iubirea voastra sa recompuna intregul!

"Raluca si Sharif"-Diptic panza 140/100 cm, tehnica mixta








Ps. Alina, iti multumesc ca ca imi dai aripi sa visez si sa zbor chiar si atunci cand totul pare pierdut si cand ma simt doar o moneda tocita:)


2 comentarii:

Bucuresti servicii spunea...

Super tare!!!

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

ZeList