luni, 30 aprilie 2012

Despre speranta

Nu am mai intrat de foarte mult timp pe blog. Desi am avut o perioada de tacere nu simt nevoia acum sa vorbesc despre ea. Am deschis blogul cu gandul sa va arat ce am mai lucrat in aceste luni. Am prelucrat cateva imagini si inainte sa-mi astern gandurile am simtit nevoia sa citesc ultimele comentarii, asa simt mai puternic legatura cu voi:) Normal ca lumea nu-mi mai scrie daca eu nu postez!?Si totusi...cineva mi-a scris. Cu sufletul plin de nadejde si de speranta mi-a scris tulburator.Stiu ca exista multa tristete pe lume si ca suntem bombardati zilnic de astfel de mesaje.Cu toate astea azi vreau sa vorbesc despre SPERANTA! Astazi vreau sa va ganditi ca adesea binele nostru depinde doar de o singura persoana iar alteori binele unei persoane depinde doar de noi.Gabriela mi-a scris asa:


"Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava. Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .
Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com

27 martie 2012, 15:27
 Ştergere"
Poate nu as fi vibrat in acest fel puternic la mesajul Gabrielei daca nu as fi fost in copilaria mea la un pas de a vedea doar intunericul. Poate nu as fi vibrat in acest fel daca nu as fi mamica. Poate nu as fi vibrat in acest fel daca nu as fi om. Totusi sunt si vibrez si v-am impartasit  povestea ei tocmai pentru ca e plina de speranta. Mi-a cerut ajutorul. Astazi, asa cum v-am spus vreau sa vorbesc doar despre speranta! Dragilor, toti cei care imi cititi blogul, ganditi-va ca Gabriela poate fi  iubita, mama, sora sau chiar copilul vostru. Azi binele ei depinde foarte mult de noi.Nu vreau sa va intristez ci vreau sa va simtiti minunat pentru ca puteti ajuta. Daca puteti ca astazi sa ii redati Gabrielei speranta chiar si printr-un gest cat de mic va rog nu ezitati sa o faceti.Va imbratisez cu drag si va rog ca azi sa fiti optimisti si sa ajutati cu speranta ca si voi veti fi ajutati candva, ca veti trece peste orice incercare pentru ca nu suntem singuri!



Cu mult drag, Daiana

Niciun comentariu:

ZeList